الخميس، يونيو 26، 2008

قريباً .... على شاشة الأولي / مبادرة الحد من المغالاة فى الزواج

التليفزيون المصري


انتظرونا على ....
شاشة القناة الأولي المصرية
فى برنامج الإ علامية اللامعة
رولا خرســــــا
القصة وما فيــــها
الحلقة القادمة
بإذن الله
سيتم تغطية حفل زفاف
تنظمه جمعية تنمية المجتمع بكوم الضبع
على طريقة أبو تريكة
وقريباً
أبوتريكة
بكوم الضبع
انتظرونا
تحديث
لم يذع البرنامج بسبب محاولة رسمية لإخراج المبادرة عن مضمونها واعطاء من لا يملك ما لا يستحق فكانت التغطية موجهة وباهتة ونحمد الله تعالي على كل شيئ ولسان حالنا الرجاء بالدعم والمشاركة .



هناك 6 تعليقات:

أبوشنب يقول...

يا عم انتو بتصعبو الموضوع كدة يا فتحي

انا خايف انزل اتجوز العروسة تقول لي انا عايزة عمرو اديب ولا صفاء ابو السعود يجو يسجلو

اشمعنا بنت اب السلمان جابولها منى الشاذلي

وبنت مش عارف مين رولا خرسا

يعني الدهب وكنا قادرين عليه

طب صفاء ابو السعود اجيبها من فين

Unknown يقول...

يا باشا ولا حد هيدوسلك على طرف ما مستحيل تجوز على ابوتريكة يعني فرحك مش هيكون متغطى اعلامياً ولا رايك ايه؟

غير معرف يقول...

هو متي البؤنامج

admelmasry يقول...

حاولت اتصل بيك يا باشا لما كنت في مصر
وانت ما كنتش بترد
.
.
والله كان نفسي اشوفك
ماطنشتش ولا حاجة
.
.
وان ماكنش فيه نصيب المرة اللي فاتت فالجيات ان شاء الله اكتر كتير

غير معرف يقول...

امتى طيب؟

Unknown يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.