الأربعاء، ديسمبر 27، 2006

هو انا صح ولا إيه ؟؟؟؟


ضع علامة صح أو غلط فوق دماغ هذا الكائن مع كامل الصراحة

هناك 10 تعليقات:

غير معرف يقول...

لقد وضعت انت علامة صح أيها الشاعر الكريم فكيف اضع أنا علامة غلطط
دمت دائما صح الصح

karakib يقول...

محدش يعرف
يا باب يا مقفول أمتي الدخول
صبرت ياما و اللي يصبر ينول
دقيت سنين و الرد يرجعلي مين
لو كنت عارف مين انا .. كنت أقول

بيجاسوس المصرى يقول...

اولا تحياتى لابو امل و شكرا على زيارتك الجميلة لمدونتى

ثانيا اخيرا لقيت مدون صعيدى زى بجد انا فرحان و مدونات جميلة جدا

و تعليقى زى تعليق الزميل بهاء
اذا كنت انت وضعت علامة الصح ازاى احنا هنحط غلط

كل سنة وانت طيب
تحياتى
بيجاسوس المصرى

كلبوزة لكن سمباتيك يقول...

العزيز ابو امل
خالص تهانئي لك بالعيد الذي اتمنى ان يكون سعيد

الصورة مش ظاهرة عندي

بس بستمتع دايما بزيارتك

اتمنى اسمع عنك كل خير

كل سنة و انت طيب

غير معرف يقول...

لقد تم حجب مدونتي اليوم

محمد أبو زيد يقول...

طبعا صح

Unknown يقول...

بهاء الدين رمضان
محبتى
واندهاشى
فليس معنى هذه العلامة ان اكون صحاً دائماً
فهذا تساؤل
وليس جزماً بشيء
تحياتى


كراكيب
وعجبى


بيجاسوس
اهلا يا ولد العم
اريد ان اعرفك اكثر

Unknown يقول...

سمباتيك
كل سنة وانت طيبة
تحياتى



آدم
لقد قلقت ما الذى حدث
سأزورك

محمد ابوزيد
اشكرك

متغيرة شوية يقول...

أولا أهلا بالصعايدة كلهم..أحسن ناس يا راجل

بصرف النظر عن ان الصعايدة لازم ياخدوا صح، الا انك مدام حطيت نفسك قدام التساؤل ده يبقى انت بتفكر..
ومدام انت لسا بتفكر انت صح ولا غلط، يبقى انت على الطريق ..

حط صح كبيرة قوي

Unknown يقول...

متغيرة شوية
الصعايدة كلهم
شاكرين فضلك
وانا مااعرفش ليه دايماً بيتقال الكلام ده عنهم
مع ان فيه ناس اندال وصعايدة
الحدوتة ببساطة جلسة مع النفس
لتحديد المسار المستقبلى
لهذا المدعو ابوامل
تحياتى